Cheescake *

Cheescake *

29 Aralık 2009 Salı

Yeni Parfüm + Raspberry Lip Balm

Ne dersiniz ?! Sizce de çok güzel değil mi ?!? : ))
Bir önceki postumda bahsettiğim ,frambuazlı lip balm ! :)) Aklım kaldı yaa :( Bi an önce almak istiyorumm .

Hazır Forum'a gitmişken " The Body Shop"ı bi ziyaret ediyim dedim.Ve de ne gördüm.Frambuazlı (raspberry)lip balm !!! Ben tam bi frambuaz tutkunuyum =) Yaş günlerimde de ,çoğunlukla frambuazlı pasta almışımdır :) Hiç o balmı bırakırmıyım ! Hemen aldım elime,kasaya da verdim parayı :D Aman Allah'ım bi de ne gördüm .Raspberry body cream (: Hemen denedim tester'ını.Yoğun frambuaz kokuyo ,tek kelimeyle süper ! :)) Ve aynı meyveli yoğurta benziyo :D Body Shop'a gittiğimde kesinlikle alıcam : ]]


Önceki postumda da belirttiğim gibi bu parfümden istiyodum.Ve dün , yine çok gitmek istediğim Forum İst.'ten aldım :) Ben 30 ml.lik aldım zaten başka yoktu.Ve 30 ml.lik istiyodum =) Sizde "Lolita Lempicka "dan almak isterseniz ,Forum'daki YKM' de bulabilirsiniz.Bu arada 30 ml.lik lolitalar 35 lr.Önceden 95 lr'ymış.Çok güzel bi parfüm,kaçırmadan alın derim ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder