Cheescake *

Cheescake *

24 Aralık 2009 Perşembe

* Makyaj Malzemelerim * ( :

5'li far paletimi arkadaşlarla sinemaya gittiğimiz gün almıştım.Renkleri de tam bana lazım olan renkler xD Ve 10 Lr'dan 6'ya düşmüştü.Ee indirim görünce kaçırmak oLmaz ;) :D
Yine kuzenim ! Ve yine kuzenimm xD Bu lip balmı da o yollamıştı.Normal dudak balmı işte.Dudaklarınızı kuru hissettiğinizde sürerseniz iyi gelir.Ve bakım yapmış olursunuz ( ;

" Dior Kiss " gloss'umu da kuzenim yollamıştı :) Bu purple gloss dudakta çok hoş duruyo.Mor severlere tavsiye ederim =D


Bu gloss'u da kuzenim yollamıştı. Markası body shop olunca çok sevindim ( : Çok tatlı bi gloss yaa .Pembe pembe simleri var : ))



Resimdeki nıvea mascarayı da geçen yaz almıştım .Glam shine'la birlikte . :) İlk defa kendime ait rimelim oldu xD




Bu glam shine'ı kuzenim yollamıştı.Rengi açık pembe :) İnt.ten koyduğum için rengi pek belli olmuo :/ Ve 6 saat etkili (6H) .Böyle olması çok hoşuma gitti gerçekten =))





Geçen yaz capitol'e gittiğimde gLam shine 'dan aldım.Artık büyüdüğüm için ,doğru düzgün bi gloss'um olmalı diye düşündüm :) Annemde de kahverengisi vardı.Çok hoşuma gitmişti.Fırçası çok güzel,sürmesi ayrı bi güzel =) Bu arada resmi int.ten koydum.Sanırım benimki bu renk ( :





İnternette mavi lancome marka bunu buLabiLdim .Üzerinde juicy tubes yazdığına göre ,biraz önce paylaştığımla aynısıdır :)







Lancome lip gloss'ları boynerde görmüştüm çok önceden .Ve çok hoşuma gitmişti.Özellikle mavisii . :) Almak istedim ama pahalıydı :( Ama lip gloss'larımdan biri bitince almayı düşünüyorum =)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder