Cheescake *

Cheescake *

25 Aralık 2009 Cuma

Alışverişş =))

Bej rengi çantamı ,yazın unıted colours of benetton'dan almıştım .Böle uzun sölemek hoşuma gidiyo :D Dışı yağmurluk gibi olduğu için beğendim.Ayrıca istersen omzuna takıyosun,istersen de boynundan takabiliyosun :)
Bu çantayı yazın cLaire's ten almıştım.Renkli lekeleri olduğu için çok hoşuma gitti :) Tam yaz için ideal ;) =D

Orange rengindeki ojemi ,2-3 gün önce capitol'e gittiğimde aldım :) Watson's diye bi mağaza var.Hem sağlık ,hem makyaj ürünleri :) Zaten gittiğimde muhakkak ziyaret ediyorum (: Bu ojenin turuncusu çok tatlı bi turuncu yaa . . Daha denemedim ama olsun =D





Kurban bayramı arifesinden 1,2 gün önce boynerden bu hırkayı almıştım.Bu hırkayı ilk capitol'de mavide görmüştüm.Boyner'de mavi jeans'ın standı vardı allahtan :)Uzun zamandır böle uzun hırkalardan çok istiyodum.Bi de böle turkuvaz tonlarında görünce hiç kaçırmıyım dedim (: Adı üstünde mavi !! :D




Sanırım 2 hafta önce ,Tepe Nautilus'ten ugg aLmaya gitmiştim.Bu gri-mavi arası rengi çok beğenmiştim.Sonunda kavuştum xD KemaL Tanca'dan 119'a aLdım.Pahalı istemiyodum zaten.Çünkü yılbaşı için ,jean etek almayı planlamıştım.Daha sonra resmini koycam : )





Bu makyaj çantamı , yazın cLaire's ten almıştım.Bi tane makyaj çantam vardı,ama küçüktü.Ben de bi tane büyük alıyım dedim :D Bayadır istiyodum bu çantalardan .Çok sevimli ya :)



Ben maymunluyu beğendim xD Aslında penguenli beğenmiştim kalmamıştı .Kurbağalı,şekerli çeşitleri de var .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder