Cheescake *

Cheescake *

27 Aralık 2009 Pazar

Parfümün DanSı . .

LoLita Lempicka ! : )) Yaa bu parfümün şişesine bayıldımm.Kokusunu yazın denemiştim.BÜYÜLEYİCİ ! ( : Yeni seneye ,yeni bir parfümle başlamak istiyorum :D İnşallah bu parfümü alabilirim. Ama beğendiğim başka parfümler de var =)
Yves Sant Laurent . .

Soldaki de annemin parfümü ( : Ben denedim kokusu güzel .Tavsiye ederim (; Üstündeki yazı da çok hoşuma gitti : CooL Water ! CooL Summer ! CooL bir yaz yaşamak istiyorsanız =DD


Lancome hypnos serisi ! :)) Ya şişesine bayıldımm . . Gerçekten hipnotize eder gibi :D ;) Ama pembe şişeli olan daha güzel kokuyo.SaNırım çiçek kokulu .



Kenzo'nun bu parfümünü denedim ve çok hoşuma gitti.Cidden gayet güzel ;) Kutusu da çok cici pembeli - turunculu : )) Lolitam bitince deniyeceğim parfümler arasında =)



DKNY'nin parfümünü de denedim.Fena değil ama yinede tutmadım bunu xD Dergilerde de görüyodum diye merak ediyodum =D


















Şimdiki parfümümüz ise dior'dan :D Dior Jadore'uda denemiştim.Zaten annem kullanmıştı bunu xD Hoş kokusu var.Ama "Dior Cherie"de çok güzel kokuyo :) Tavsiye ederim ;)







Bu parfüm de chanel'den ( : Bu markada da zevkinize hitap edicek parfümler bulabilirsiniz ! Ben " chanel change "yi denedim.Ve sonuç: Bayıldımm !! Deniyeceğim parfümler arasında yerini ayırttı bile ( :









Uzun zamandır böyle kaliteli parfümlerden istiyorum.Ama çok pahalılar :( İnşallah yeni senede alabilirim . . Resimdeki parfüm burberry'nin. Gayet güzel ve kaliteli parfümleri.Tavsiye ederim ;)










2 yorum:

  1. parfüm hakkında bilgi almak istersen benim blogumda sağ tarafta "my perfume experiences and comments" diye biyer var bai istersen ;)

    YanıtlaSil
  2. Tabiki isterim :)
    TeşekkürLer Fashioncholic Girl x))

    YanıtlaSil