Cheescake *

Cheescake *

13 Şubat 2010 Cumartesi

Pc'me Kavuştumm . . .

Pc bozulduğu için bloguma giremiyodum.Mecburen format attırdık ,tam oldu derken bu sefer de modem bozuldu.Yeni modem almak zorunda kaldım.Yani anlayacağınız boşuna masraf çıktı :/ Ama karşılığında pc'me kavuştum iştee :) Pc'nin oLmasını bekLerken 1 saat dolaştık ananemle xD Bu burberry atkılar çok hoşuma gidiyo ya.Zaten herkeste var nerdeyse :) Aslında kremrengisini alcaktım ama pembesi de çok hoşuma gitti.Ondan pembişini aldım x))

Atkımı almadan önce bu tacı gördüm ve çok beğendim.Pembesi de vardı ama kremrengi olan daha güzel gözüküyodu.O yüzden bunu aldım (: Atkımı da kremrengi almayı düşündüm tacımla uyar diye . . ama sonra vazgeçtim :D
Yine doLaşırken Beyaz Fırın'a girdik.Bizim meşhur yerimiz . . :)) Tatlı ve tuzlu herşeyi çok güzel ! Tabii öncelikle tatlıları =) Bu renkli macaron'ların tadı çok hoş (: Resimdeki fıstıklı(pistachio)macaron . . İlk fıstıklı ve frambuazlıyı tatmıştım süperdi ! Limonlu,gofretli ve menekşeli de fena değil.Hepsinin tadına baktım zaten =D Capitol Kıtchenette restaurantta da gözüme çarpmıştı xD






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder