Cheescake *

Cheescake *

27 Şubat 2010 Cumartesi

Bugünüm :-)




Bugün kardeşim babasıyla gitti.Beraber vakit geçirdiler işte.Öğleden sonra onu almaya gittik annemle.Bikaç kez dükkanlara saldırdı ama sonra çıkarabildik :D Migros'a girdik, alışveriş yaptık.Raflara bakınırken tofitanın üstünde 'canım ister ! yazısını görüncee canım çekti gerçekten :D Tesadüf kabı da ojemle uyumlu oldu xD
Sonra çıktık Migros'tan . Canım frap çekti (frappuccino ) Bayadır canım çekiyodu Vanilla Frappuccino'dan (: İlk defa içtim ve çok beğendimm !! Tadı çok hoşuma gitti . . Soğuk olduğu için ferahlamış oldum :D Ee tabi kardeşim görünce elimde o da tutturdu.Bendee istiyorumm diye :) Ona da en küçük boyundan az buzlu aldık .Sonra da eve döndük ***


Bir de Cherry LoLipop aLdım =D Önceden koLa ve LemonLu'sundan aLmıştım.Beğendim bu LoLipopLarı :)) STAR'ın herşeyini seviyorum zaten . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder