Cheescake *

Cheescake *

27 Ocak 2010 Çarşamba

TakSim & Ni$anTa$ı

Bugün canım kuzenim geldi.Taksimde işleri vardı ve benide yanında götürdü :D Ben de büyük bir zevkle gittim tabii. Özlemişim taksimi xD Sabah erkenden geldi beni almaya.Kahvaltı etmemiştik ikimizde x) Taksime gelince Gezi İstanbul diye bi kafeye girdik.Sebzeli tost ve çay söledik.Bi de ne görelim !! Karnımızı bastırsın diye küçük bir tost beklerken .... 3 tane kocaman tost !! Körün istediği 1 göz Allah verdi 2 göz hesabı =D İkimizde bi tane yedik,diğerlerini de paket yaptırdık.Yanına bi de yeşillik ve domates koymuşlar.Baya doyurucu oldu kısaca . .
Nişantaşına gittiğimizde Converse mağazasına uğradık.Columbia'nın ürünlerinden de satıyodu.Dikkatimizi çekti bi bakalım dedik.Kuzenim kendine beyaz kar botu aldı.Bana da resimdeki beyaz polar hırkayı aldı :) Üstümü ince giymiştim bugün.Hırkamı giymek istememiştim .Kuzenim de bu ne hal ya donucaksın dedi :D Ve ısrarla aldı bu hırkayı.Beni çok sever kendisi.Teyzem gibi yani .. Böyle bi kuzenim olduğu için çok şanslıyım diye düşünüyorum =))İyi oldu aslında polar olduğu için sıcak tutuyo :)


Kuzenimle işimizi hallettikten sonra Ni$anTa$ına gittik =) Dön dolaş yine bi cafeye geldik.Aradan baya vakit geçmişti ve acıkmıştık :D Josefine cafede oturduk ve beyaz çikolatalı içi limon dolgulu kek söyledik ikimizde.Bi de yanında latte macchiato(kahve) içtim.Canım kuzenimse çay içti :) Tatlıları o kadar süperdi ki bikaç tane paket yaptırdık .Ekmekleri de güzeldi.Soğanlı ve keten tohumlu ekmek aldık. Beğendim bu cafeyi valla :D

Bizim yediğimiz beyaz çikolatalı kek :))


Soldaki çikolatalı ve muzlu ,sağdaki de çikolata ve frambuazlı.Frambuazlı olduğu için bayıldım :)) Hepsi birbirinden güzel tatlıların . . Tavsiye ederim =))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder