Cheescake *

Cheescake *

29 Ocak 2010 Cuma

Güzel Bir Günün Ardından =]


Gezerken 'EuroModa'ya uğradık.Yazın ordan bileklik ve toka almıştık :) Bu sefer sarı ve mavi halka küpe aldık.Almak istiyodum zaten mavi renkten.Ama sarıdan da istiyodum xD Kısmet bu günmüş xP Ve etiketin yarı fiyatı olduğu için 10 lr yerine 5 lr'ya aldık =)

Bugün kankamla Capitol'e gittik.Amacımız Starbucks'a gitmekti xD Canımız çok kahve çekmişti ve tatilden bu yana görüşememiştik.Karamelli Mocha'yı merak ettiğim için ondan içtim.Kankam da aynısından içti.Yanında da karamelli cupcake aldım :) Kahvenin yanında böle tatlılar çok hoşuma gidiyoo =))
Kahvemizi içtikten sonra her zamanki gibi mağazaları gezdik :-) Hazır gitmişken boynere uğradım ve çok istediğim 'Bourjois Eyeliner'dan aldım :) Aslında 'Watsons'tan açık mavi eyeliner alıcaktım.Ama yanımda para verken Bourjois'ten alıyım dedim.Bu eyelineri daha çok beğenmiştim zaten.Tester'ını denediğimde elimde 2 gün kalmıştı =) Baya kalıcı yani ! Su gelmediği sürece iyi dayanır ;)) Renk seçeneği olarak mor,gri ya da siyahı da var . . Eyeliner almak istiyosanız aklınızda bulunsun ;) Fiyatı :28 Lr .



Soldaki Golden Rose'un yeşil glitter eyelinerı.Sağdaki de eyelinerımın swatchı :D Golden'ın yeşil eyelinerına bayıldımm ! Bu rengi seviyorum zaten =) Ama aynı renk pastelinki daha büyük ve ucuz =) Watsons'a uğradığımda da gözüme takılıyodu.Sonra gittiğimde kesinlikle alıcam x))



Karamelli Cupcake (:






4 yorum:

  1. starbucs'ta hem kahve hem tatlı yenmemeli bence , çok ağırlaşıyor tadı , mideyi rahatsız ediyor

    YanıtlaSil
  2. bana da bazen ağırlık yapıyo ama o cupcakeler çok minik olduğu için aldık :) Arada bi küçük tatlılardan bişi olmuyo ;) :D

    YanıtlaSil
  3. Fashioncholic Girl:Evet minik olduğu için aldık :)Arada bi bişi olmuyo bence de ;)=D

    YanıtlaSil
  4. Burjouis eyeliner kabının rengi gibisaks mavisi mi yoksa swatchınızdaki gibi yeşilimsi gibi mi acaba?

    YanıtlaSil