Cheescake *

Cheescake *

3 Nisan 2010 Cumartesi

Bağdat Caddesi


Dün sabah Simit Sarayı'nda kahvaltı ettik.Sonra canım Bağdat Caddesi'ne gitmek istedi :D Dolaştık öyle caddeyi.Birden Ben&Jerrys Dondurma gözüme çarptı.Merak ediyodum zaten.Sinemaya gittiğimde alcaktım ama alamamıştım :) 3 top söyledim:Brownie,Kiraz parçaLı ve çikolata sanırım (: Biraz daha ilerledikten sonra NARS'ı gördüm.Daldım içeri hemen.Merak ettiğim Turkısh Delıght glossu denedim.Açık pembe ve sürdüğümde soft bi görünüm oldu.Kabında da çok hoş duruyo.Ama fiyatı 49 lr'ymış :/ İnş.sonra alabilirim.Ordan çıktıktan sonra AGATHA'ya girdim.Beğendiğim köpekli bilekliğin fiyatın sordum.215 lr'ymış galiba :/ Keşke indirime girse de alsam :D Bir de Louıs Vuıtton çarptı gözüme,zaten ne çarpmıyo ki =D İlk maaşımla o çantadan almak istiyorum ilerde xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder