Cheescake *

Cheescake *

20 Mart 2010 Cumartesi

Taksim / İstikLaL CaddeSi :))






Bugün annemLe İstikLaL Caddesi'ne gittik :) Uzun zamandır gitmiyodum . . Karnımızı çok acıkmıştı.Bursa Izgara'ya girdik ve pideli köfte söyledik x)Sonra doLaştık caddeyi.Mango'yu görünce girdim hemen içeri :D YeşiL bi atLet beğendim.Fiyatı da uygundu (9 Lr) alıyım dedim.Bi de çanta beğendim ama yanımızda fazla para oLmadığı için alamadım :( En kısa sürede alabilirim inş.DoLaşırken gözüme M.A.C çarptı .D.D Daldık hemen içeri annemle.Ne zamandır M.A.C 'in pembe allığından istiyodum.Annem de kıyamadı ve doğumgünü hediyesi aldı işte :)) LipgLass ve dazzle gLass'Lar da süper.Pembe bi LipgLass denedim dudağımda.Çok güzeLdi rengi yaa (: İnş.onu da aLabiLirim.ALLık fırçası kaLmadığı için aLamadım.Zaten oLsaydı da şimdi aLamazdım .74 Lr çünkü :D:D Daha sonra GJ's ye girdik ve kahve içtik.Ardından da eve döndük zaten =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder